sâmbătă, 13 septembrie 2014

Ciclul vietii la broasca

Tot vorbeam cu Ana despre micile vietuitoare si m-am gandit sa ii fac o surpriza si sa vedem mai multe decat puteam povesitii asa ca am inceput prin a urmarii o minunata poveste scrisa de Giuliano Feri- Povestea unui brotacel care descopera lumea de la mic pui si pana creste mare.Cartea afara de faptul ca ne descopera universul micilor creaturi si firava lor viata ii invata pe copii si despre vigilenta si a nu avea incredere in orice strain. Este o carte draguta, plina de gingasie indemnandu-ne la dragoste fata de natura. Fetitele mele au urmarit-o de 6-7 ori. Multumim prietenei noastre Monica care ne-a recomandat-o si imprumutat-o.



Apoi am folosit jocul de la Safari LTD, ca sa tinem in manuta micutul mormoloc sau broasca adulta. Am completat jocul cu o imagine de colorat.


Ne-au fost de mare folos si informatiile pe care le-am citit in cartea Descoperim animalele, din colectia Cartile tale de la editura Aramis unde am gasit cateva curiozitati despre boaste.


 In enciclopedia Dokeo de la editura RAO am gasit o pagina intreaga dedicata explicatiilor despre broscute.


La finalul acestui capitol am citit o scurta poveste fabula din cartea 365 de Fabule,de la editura Girasol. Cartea are o povestioara pentru fiecare zi, cu invataminte pentru copii si imagini dragute.


Astept mesajele voastre. Daca ati gasit articolul interesant va rog sa il distribuiti si poate sa va abonati pentru noutati. Adresa noastra de FaceBook .Veti gasi o comunitate frumoasa si multe alte postari.

Ana 5 ani si 7 luni si Carmen 2 ani si 8 luni.